ADD

मेरा पह्ड़ा मा


मेरा पह्ड़ा मा 

मी लागोंदो गीत ये ... मेर पहाड़ मा 
कण भलो रित ये ....मेर पहाड़ मा
दीदी भुली बेटी बउवारी ये ..मेर पहाड़ मा
दैण वैहैजा देबता ये...मेर पहाड़ मा
मी लागोंदो गीत ये... मेर पहाड़ मा......

मासों बाजो संगीत ये ...मेर पहाड़ मा
ढोलह दामू तो पीट ये ...मेर पहाड़ मा
बांसुरी की तान ये ....मेर पहाड़ मा
कण रंगीली बांद ये ...मेर पहाड़ मा
मी लागोंदो गीत ये... मेर पहाड़ मा......

घुघती हीलंस ये ...मेर पहाड़ मा
बुरंस प्यूंली का साथ ये ...मेर पह्ड़ा मा
कीन्गोड़ा काफल की भरमार ये ...मेर पहाडा मा
रोल्युं गदनीयुं घार ये ...मेर पहाड़ मा 
मी लागोंदो गीत ये... मेर पहाड़ मा......

बार-तियोहारा का जोश ये ...मेरा पह्ड़ा मा 
फागुन होल्यारों का जलोस ये ...मेरा पहाडा मा 
जागर मांडाण  लाग्यां ये ...मेर पहाडा मा 
कखक पांडव रास छिडं ये ...मेरा पहाडा मा 
मी लागोंदो गीत ये... मेर पहाड़ मा......

कंण बरखा की धार ये...मेरा पहाडा मा 
जाडू की क्या बात ये...मेरा  पह्ड़ा मा 
चीम्ल्याण घाम ये ....मेरा पहाडा मा
मोसम की बसंत बाहार ये ...मेर पहाडा मा
मी लागोंदो गीत ये... मेर पहाड़ मा......

ऊँचा हीमाला कैलाश ये...मेरा पहाडा मा 
गंगा बगाती नीचा आकाशा ये ...मेरा पहाडा मा 
हरी को हरीद्वारा  ये ..मेर पह्ड़ा मा 
देवों को धाम ये....मेर पहाडा मा 
मी लागोंदो गीत ये ... मेर पहाड़ का..........

बद्री-केदार को गाम ये... मेर पह्ड़ा मा  
माँ नन्दा को मैत ये ...मेरा पहाडा मा
कण सुरीला गीत ये ....मेर पहाडा मा 
यख मेरा मीत ये ....मेरा पहाडा मा 
मी लागोंदो गीत ये... मेर पहाड़ मा......

मी लागोंदो गीत ये ... मेर पहाड़ मा 
कण भलो रित ये ....मेर पहाड़ मा
दीदी भुली बेटी बउवारी ये ..मेर पहाड़ मा
दैण वैहैजा देबता ये...मेर पहाड़ मा
मी लागोंदो गीत ये... मेर पहाड़ मा......

बालकृष्ण डी ध्यानी
देवभूमि बद्री-केदारनाथ
मेरा ब्लोग्स
http:// balkrishna_dhyani.blogspot.com
मै पूर्व प्रकाशीत हैं -सर्वाधिकार सुरक्षीत 

कवी बालकृष्ण डी ध्यानी
Reactions

एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ