ADD

मेरी माया'

मेरी माया'

ठंडी बयार कण बहणी चा ...२
हे दागड़या मेरी माया बथो णी चा 

घुन्घरल्या लटोली देख कण उड़णीचा..२
जीकोडी मेरी अपरा लटालो मा उलझाणीचा 
ठंडी बयार कण बहणी चा ...२

तेर सवाणी मुखडी माण ही माण मुश्कणी चा....२
मी थै बोल्या बाणणी ची 
ठंडी बयार कण बहणी चा ...२

नथोली मुद्री देख कण चमकाणी चा 
मी थै वा लोभाणी चा 
ठंडी बयार कण बहणी चा ...२

म्यार पहाड़ की बांद कण लस्क दस्का लगे की 
मेर दिल लुछी ले जांद च 
ठंडी बयार कण बहणी चा ...२

नाख्र्यली म्याल्दी ओ घ्स्यारी पहाडा की नार...२ 
मी थै अब रोज याद कीले आंद
ठंडी बयार कण बहणी चा ...२

घुघूती हीलंस सी  मी थै  उडी ले जांदा ...२ 
बुरांस प्युओंली देख ओ लज्जांद  
ठंडी बयार कण बहणी चा ...२

ठंडी बयार कण बहणी चा ...२
हे दागड़या मेरी माया बथो णी चा 

बालकृष्ण डी ध्यानी
देवभूमि बद्री-केदारनाथ
मेरा ब्लोग्स
http:// balkrishna_dhyani.blogspot.com
मै पूर्व प्रकाशीत हैं -सर्वाधिकार सुरक्षीत 


कवी बालकृष्ण डी ध्यानी 
Reactions

एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ