ADD

बथा मी


बथा मी 

देबता मेरा 
गढवाला का पहाडा का 
मेरु भाग मा भाग मा 
लिखयूँ क्या ...३ 
देबता मेरा हो...अ देबता मेरा 
गढवाला का पहाडा का 

बोल दे मीथै
मीथै बथैदै
ना कैर देर पंडों 
जुगेड लगेदे बाटो बाथैदे 
देबता मेरा हो...अ देबता मेरा 
गढवाला का पहाडा का 

दडायूँ क्या चा 
अबै तक लूकीयों क्ख्क च 
खोली का गणेशा मोली का नरेण 
अब दैण वैहैजा 
देबता मेरा हो...अ देबता मेरा 
गढवाला का पहाडा का 

सीधू -साधू 
मी मुल्की तेरु 
झट मी कोंई कै जांदू लाटू 
ना झुरै बथा सरै
देबता मेरा हो...अ देबता मेरा 
गढवाला का पहाडा का 

देबता मेरा 
गढवाला का पहाडा का 
मेरु भाग मा भाग मा 
लिखयूँ क्या ...३ 
देबता मेरा हो...अ देबता मेरा 
गढवाला का पहाडा का 

एक उत्तराखंडी

बालकृष्ण डी ध्यानी 
देवभूमि बद्री-केदारनाथ 
मेरा ब्लोग्स 
http:// balkrishna_dhyani.blogspot.com 
मै पूर्व प्रकाशीत हैं -सर्वाधिकार सुरक्षीत 

बालकृष्ण डी ध्यानी
Reactions

एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ