ADD

तेरी मेरी प्रीत बींगा दे


मीथै प्रीत सीखे दे 

त्यारू मयारू प्रीत  को गणों
त्यारू मयारू प्रीत  बीग्णु
गीतंग  हमरु प्रीत  गीत लग्णु
सब थै हमारी प्रीत  बथाणु 

तेरी मेरी प्रीत बींगा दे
मीथै प्रीत सीखे दे 

बीगरली बांद कण ठुमक लंदा 
धोप्याली थै हीलंद चूड़ी खाणखणत 
पैजनी छमणत 
दिल थै लुछी ले जनद

तेरी मेरी प्रीत बींगा दे
मीथै प्रीत सीखे दे 

प्रीत तेरी मेरी गैय्लानी 
डंडी कंठी भी गाणी
गडदेश की कहाणी
रामी बुराणी जैसी नारी 

तेरी मेरी प्रीत बींगा दे
मीथै प्रीत सीखे दे 

पहाड़ों की माया मेरी 
गढ़न्यूं सी मेरी श्याणी
जन्दु मी मीथै भूली 
बोरंस होली कख  खिलीं


तेरी मेरी प्रीत बींगा दे
मीथै प्रीत सीखे दे 

सीधु साधू मी गड्वाली 
मीठी मीठी मेरी बोली
मेरी प्रीत की आंचा 
सांखी मा मेरु दीखाणु 


तेरी मेरी प्रीत बींगा दे
मीथै प्रीत सीखे दे 


बालकृष्ण डी ध्यानी 


कवी बालकृष्ण डी ध्यानी
Reactions

एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ