ADD

मेरी प्रीत बिंगा


मेरी प्रीत बिंगा 

मेरी प्रीत बिंगा ......२
मेरी .....मेरी जीकोड़ी.......२ मेरी माया बिंगा दे
मेरी प्रीत बिंगा ......२

मेरु मनखीहो हो होआ आ आ 
मेरु मनखी माया भरमिगे
तेर सवणी मुखडी देखी की .....२ 
मी थै बोल्या बाणी गै
मेरी प्रीत बिंगा ......२ 

जै टैम भाटैक देख मिल 
ये माय्ल्दी आंखी हो हो होआ आ आ ...२
ये माय्ल्दी आंखी दगडी 
मेरी निंदी सैणी खाणी हारची गै
मेरी प्रीत बिंगा ......२ 

गढ़ देश मयारू गढ़ देशा भैजी 
रोंलूं का ढुंगा गदनयूँ का गारा हो हो होआ आ आ ...२
बांदा यख भली भली ये दीदा ....२
वा बांद थै मेरी ब्योली बाण दै
मेरी प्रीत बिंगा ......२ 

मेरी प्रीत बिंगा ......२
मेरी .....मेरी जीकोड़ी.......२ मेरी माया बिंगा दे
मेरी प्रीत बिंगा ......२

बालकृष्ण डी ध्यानी
देवभूमि बद्री-केदारनाथ
मेरा ब्लोग्स
http:// balkrishna_dhyani.blogspot.com
मै पूर्व प्रकाशीत हैं -सर्वाधिकार सुरक्षीत 


कवी बालकृष्ण डी ध्यानी 
Reactions

एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ