ADD

सुण बेटी


सुण बेटी 

मेरे सुणी णा तू बेटी 
कैल फिर सुणल मेरी 
बेटी मेरी लडुल प्यारी 
तेमा माया अडकी माया मेरी 
बाबा की छे तू लाडी सुणले सुणले बात मेरी 

उमरी को उमल च बेटी 
बोई बाब सब ते तू बिसरी 
कंडा पड़यां सुओं जावाणी को 
सुध बुध तू क्ख्क तू हर्ची 
बाबा की छे तू लाडी सुणले सुणले बात मेरी 

लाज शरम तू क्ख्क छोडी 
मंग्दारा आला तेर दीदी मगणा कुण
कै मुख दगडी मेर बात होली 
णा जा इण पैली घर दर यूँ छुडीकी 
बाबा की छे तू लाडी सुणले सुणले बात मेरी 

नया जमना का तुम छोरा छोरी
प्रेम भी कै तुमल बस चोरी चोरी 
माया कु तुम बल अ णी जाणदा 
फिल्म देखी की तुमल सीखसैरी
बाबा की छे तू लाडी सुणले सुणले बात मेरी 

सच्चा प्रीत का पहडा
मयारू गढ़ देश लगदा 
रामी,जसी बेटी ब्वारी नारी
गढ़ कूड़ा की इज्जत छे प्यारी 
बाबा की छे तू लाडी सुणले सुणले बात मेरी 

मेरे सुणी णा तू बेटी 
कैल फिर सुणल मेरी 
बेटी मेरी लडुल प्यारी 
तेमा माया अडकी माया मेरी 
बाबा की छे तू लाडी सुणले सुणले बात मेरी

बालकृष्ण डी ध्यानी
देवभूमि बद्री-केदारनाथ
मेरा ब्लोग्स
http:// balkrishna_dhyani.blogspot.com
मै पूर्व प्रकाशीत हैं -सर्वाधिकार सुरक्षीत

बालकृष्ण डी ध्यानी
Reactions

एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ