ADD

बुडा ढंगी


बुडा ढंगी

हे मेरा माधव हे मेरा नरेणा
कफाला पाकी चैता बेडू पाको बारहा मासा 
दाणा अंख्युओं की दाणी पाकी 
लाल माटा की दाणी सीडी थाकी
बीडी को मोंड़ेरू मोडमा बाकी ................ 

हेरदा हेरदा वों बुरंस तूं डालीयूँ मा
गोलीगै मोल्यार उडीगै तै सनीयों मा 
आस का पतला सीलदा सीलदा 
लगीगै तू थागोल दाणी जीकोडी मा 
बीडी को मोंड़ेरू मोडमा बाकी ................ 

आकाश मा उडदा बाटों हरीगे
इतिहस का पन्ना दड़पड़द धरीगै
आंधरु कालू सु अब छालों पोडीगै
कचरू सा हम थै उकालू मा ढोलीगै 
बीडी को मोंड़ेरू मोडमा बाकी ................ 

खैरी विपदा अब कूड़ा तुलीगै
रिसत्ता रिस्ता अब सब चुलीगै 
रहाई ना हिकमत बुडा ढंगी मा 
गालो मेरु अब खूंटी मा बंधीगै 
बीडी को मोंड़ेरू मोडमा बाकी ................ 

हे मेरा माधव हे मेरा नरेणा
कफाला पाकी चैता बेडू पाको बारहा मासा 
दाणा अंख्युओं की दाणी पाकी 
लाल माटा की दाणी सीडी थाकी
बीडी को मोंड़ेरू मोडमा बाकी ................ 

बालकृष्ण डी ध्यानी
देवभूमि बद्री-केदारनाथ
मेरा ब्लोग्स
http:// balkrishna_dhyani.blogspot.com
मै पूर्व प्रकाशीत हैं -सर्वाधिकार सुरक्षीत 

बालकृष्ण डी ध्यानी
Reactions

एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ