ADD

मेरा आंसूं मेरा पहाड़ा बाना



मेरा आंसूं मेरा पहाड़ा बाना

बस अपरा पासै ही राहाई दुख
सुख सबुका पासै ग्याई,पासै ग्याई
मेरा आंसूं मेरा पहाड़ा बाना
वैंकी विपदा कैल णी जाणी,कैल णी जाणी

कू णी रो मेरा पहाडा बाण
मिल आंसूं किले बचैई किले बचैई
मेरा आंसूं मेरा पहाड़ा बाना
वैंकी विपदा कैल णी जाणी,कैल णी जाणी

सब यख हर्ची ,सब कख खर्ची
पैडी-लेखी यख ,विदया गै कै मोलकी
मेरा आंसूं मेरा पहाड़ा बाना
वैंकी विपदा कैल णी जाणी,कैल णी जाणी

हाथ सबै का खडायाँ कियाँ
विपदा खैरी मा डरायाँ दिख्याँ
मेरा आंसूं मेरा पहाड़ा बाना
वैंकी विपदा कैल णी जाणी,कैल णी जाणी

दौड़ी दौड़ी की दौड़ लगी छा
पैल कू आलो बस ऐ होड़ा ल्गींचा
मेरा आंसूं मेरा पहाड़ा बाना
वैंकी विपदा कैल णी जाणी,कैल णी जाणी

बस अपरा पासै ही राहाई दुख
सुख सबुका पासै ग्याई,पासै ग्याई
मेरा आंसूं मेरा पहाड़ा बाना
वैंकी विपदा कैल णी जाणी,कैल णी जाणी


एक उत्तराखंडी

बालकृष्ण डी ध्यानी
देवभूमि बद्री-केदारनाथ
मेरा ब्लोग्स
http:// balkrishna_dhyani.blogspot.com
मै पूर्व प्रकाशीत हैं -सर्वाधिकार सुरक्षीत

बालकृष्ण डी ध्यानी
Reactions

एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ