ADD

मेरा पाडे ठंडो पाणी


मेरा पाडे ठंडो पाणी

पाणी पाणी बोगी जालू ठंडो पाणी
रैंदु रालू रुणु रालू ......जबै कथै की जालू ठंडो पाणी
मेरा पाडे का रौल ........ बिसै की जालू ठंडो पाणी

पाणी पाणी कंन कै की ठण्डु रालू ठंडो पाणी
घामा को चरखा बरखा क्ख्क अबै दा हरचा ठंडो पाणी
मेरा पाडे का जंगलात.....डाली क्ख्क लुक्गै आज ठंडो पाणी

लो ठण्डु पाणी प्या कु बोलालू ठंडो पाणी
कु ठण्डु पाणी पंदेर भटे की लंदु ठंडो पाणी
पितला की घ्सेरी भरालू कू घस्लू मेरा पाडे मा ठंडो पाणी

देख देख की हाल हुन्याँ ठंडो पाणी
बेटी ब्वारी का सरिल सुख्यां ठंडो पाणी
बांज कू आंजाड केडा क्ख्क चुल्याँ मेरा पाडे मा ठंडो पाणी

पाणी पाणी बोगी जालू ठंडो पाणी
रैंदु रालू रुणु रालू ......जबै कथै की जालू ठंडो पाणी
मेरा पाडे का रौल ........ बिसै की जालू ठंडो पाणी

एक उत्तराखंडी

बालकृष्ण डी ध्यानी
देवभूमि बद्री-केदारनाथ
मेरा ब्लोग्स
http:// balkrishna_dhyani.blogspot.com
में पूर्व प्रकाशित -सर्वाधिकार सुरक्षित
बालकृष्ण डी ध्यानी
Reactions

एक टिप्पणी भेजें

0 टिप्पणियाँ